Αγγλική (Κατά τη διάρκεια των σπουδών υπάρχει υποστήριξη στα Ελληνικά εφόσον χρειάζεται)
Μέθοδος Φοίτησης
Full-time or Part-time
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)
240
Επισκόπηση
Περιγραφή Προγράμματος
Το πρόγραμμα Σχεδιασμού Εσωτερικών Χώρων στοχεύει στην ανάπτυξη μιας ώριμης αισθητικής άποψης, της δημιουργικής φαντασίας, της ολοκληρωμένης αντίληψης των δυνατοτήτων του τρισδιάστατου χώρου και τη συνειδητοποίηση της σχέσης του σχεδιασμού και της δημιουργίας με το κοινωνικοοικονομικό, πολιτιστικό, τεχνολογικό αλλά και φυσικό περιβάλλον. Οι σπουδαστές του αντικειμένου αποκτούν υψηλού επιπέδου εκπαιδευτική υποδομή σε τομείς θεωρητικούς όπως η ιστορία και θεωρία τέχνης, εφαρμοσμένου σχεδιασμού και αρχιτεκτονικής, αλλά και πρακτικούς που έχουν σχέση με την οργάνωση της τεχνικής επικοινωνίας.
Μαθαίνουν να χειρίζονται τόσο τα συμβατικά μέσα σχεδιασμού όσο και τα σύγχρονα τεχνολογικά σχεδιαστικά εργαλεία και προγράμματα υπολογιστών. Τα παραπάνω εκπαιδευτικά εργαλεία εφαρμόζονται σε ένα πλήθος πρακτικών εργασιών (projects), τα οποία προετοιμάζουν τον νέο σχεδιαστή να ανταπεξέλθει σε οποιαδήποτε επαγγελματική πρόκληση στην αγορά εργασίας.
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
Οι μικρής κλίμακας ιδιωτικοί χώροι των κατοικιών και οι εργασιακοί χώροι αλλά και μεγαλύτερης κλίμακας εσωτερικοί χώροι δημοσίων κτηρίων, εμπορικών κέντρων, θεάτρων και κινηματογράφων, όπως επίσης τα νοσοκομεία, τα μουσεία και τα αεροδρόμια αποτελούν αντικείμενο της δημιουργικής εφαρμογής του γνωστικού αντικειμένου. Τα υλικά, τα χρώματα, ο φωτισμός, η υφή, η χρήση της κλίμακας και η επιλογή ή ο σχεδιασμός αντικειμένων αποτελούν εργαλεία στην πολύπλευρη παλέτα του σχεδιαστή εσωτερικών χώρων. Ο σχεδιαστής εσωτερικών χώρων εργάζεται είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας, είτε ως υπάλληλος ή συνεργάτης γραφείων και εταιρειών αλλά και δημοσίων φορέων. Η τοπική αλλά και η διεθνής αγορά μπορούν να αποτελέσουν πεδίο δράσης του.
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές).
Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες, και συμμετοχή στην τάξη.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Αποφοίτηση
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.
Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
On completion of the programme the student will be able to:
Apply essential notions, principles, theories and concepts in the design process.
Research appropriate material and analyse the structure and content of material through written and drawn documents.
Analyse and integrate information from various subject areas in a way that information becomes a creative interaction of data within both written presentations and design projects.
Analyse design and programmatic scenarios, develop methods of abstracting and conceptualising notions, and apply problem solving methods.
Create, review and critique both written assignments and project proposals. Be aware of how to utilise a critical thinking process as part of the project development process.
Use visual communication skills such as sketching, model making, workshop techniques, computer skills, drafting, photography, perspective drawing. Demonstrate competent use of written and oral communication skills
Prepare time management plans, organise information and apply a hierarchy structure to information in written and drawn work.
Rate and be in tune with current developments in the discipline to continue individual professional development.
Work effectively as a member of a team.
Utilise and be guided by social, ethical, environmental, professional and cultural issues involved in the design field.