Μάρκετινγκ (Πτυχίο, 4 έτη)

στο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της Κύπρου

Μάρκετινγκ (Πτυχίο, 4 έτη)

Διάρκεια Σπουδών (έτη) 4 έτη
Τίτλος Σπουδών Πτυχίο Μαρκετινγκ
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας Αγγλική (Τα μαθήματα του πρώτου και δεύτερου χρόνου προσφέρονται επίσης και στα Ελληνικά)
Μέθοδος Φοίτησης Full-time or Part-time
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) 240

Επισκόπηση

Περιγραφή Προγράμματος

To Πτυχίο στο Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Λευκωσίας προσφέρει μια ολοκληρωμένη και σφαιρική γνώση των βασικών αρχών, εννοιών, εργαλείων, τάσεων και εξελήξεων της θεωρείας και πρακτικής του μοντέρνου μάρκετινγκ.

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι ένας από τους πανεπιστημιακούς εταίρους του Αγγλικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (UK CIM), και αυτό δίδει την δυνατότητα στους αποφοίτους μας να θεωρούνται ως μέλη του ινστιτούτου. Το UK CIM είναι ο μεγαλύτερος σύνδεσμος επαγγελματιών στον τομέα του μάρκετινγκ με μέλη σε πάνω από 120 χώρες και εξεταστικά κέντρα σε πάνω από 40 χώρες. Οι φοιτητές του προγράμματος μπορούν να εγραφούν ως μέλη του ινστιτούτου καθώς παρακολουθούν τα μαθήματα τους στο πανεπιστήμιο και αυτό θα τους δώσει πολλά οφέλη συμπεριλαμβανομένης και της πρόσβασης σε διδακτικό υλικό το οποίο μπορεί να βοηθήσει τις σπουδές τους. Για περισσότερες πληροφορίες: https://www.unic.ac.cy/ECTS_Syllabi/CIM_Affiliate_Flyer.pdf

Μέχρι τώρα το πρόγραμμα του Μάρκετινγκ είναι το μοναδικό πανεπιστημιακό πρόγραμμα στην Κύπρο το οποίο έχει αναγνωριστεί από το UK CIM και ως εκ τούτου οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να πάρουν εξαιρέσεις από συγκεκριμένα μαθήματα των επαγγελματικών τίτλων σπουδών που προσφέρει το UK CIM. Για να εισχύουν αυτές οι εξαιρέσεις οι απόφοιτοι θα πρέπει να κάνουν 17 μαθήματα μάρκετινγκ από το Μέρος Α του πτυχίου, και τα μαθήματα MKTG-291, MGT-281 και BADM-480.

Προοπτικές Σταδιοδρομίας

Το μάρκετινγκ είναι ένα πεδίο που χαρακτηρίζεται από συνεχείς αλλαγές και προκλήσεις. Είναι από τους πιο ραγδαία αναπτυσσόμενους τομείς των επιχειρήσεων και των μη κερδοσκοπικών οργανώσεων, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Λόγω της εξαιρετικά ανταγωνιστικής φύσης του τομέα και του ταχέως εξελισσόμενου «χαρακτήρα» του υπάρχει συνεχής ζήτηση για ικανούς αποφοίτους. Οι ευκαιρίες σταδιοδρομίας αποφοίτων περιλαμβάνουν θέσεις στην διαχείριση πελατειακών σχέσεων, στην διαφήμιση, στην διαχείριση προϊόντων και μάρκας, στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, στις δημόσιες σχέσεις, στις πωλήσεις, στην έρευνα αγοράς, στο σχεδιασμό μάρκετινγκ και στη διανομή. Οι απόφοιτοι μπορούν να βρουν μια θέση εργασίας σε διάφορους τομείς, όπως τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (τράπεζες κλπ), τις επαγγελματικές υπηρεσίες (λογιστικές, ασφαλιστικές, νομικές κλπ), τον μεταποιητικό τομέα, τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, την εκπαίδευση, τον τομέα υγείας και το λιανικό εμπόριο.

Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές

Μετά την απόκτηση Πτυχίου (Bachelor’s Degree), οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (MBA) ή σε άλλο μεταπτυχιακό πρόγραμμα το οποίο προσφέρεται από αναγνωρισμένο ίδρυμα στην Κύπρο ή στο εξωτερικό.

Εισδοχή

Γενικό κριτήριο εισδοχής στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών είναι το Απολυτήριο Λυκείου ή άλλο ισοδύναμο προσόν.

Κανονική Ακαδημαϊκή Εισδοχή

Κύριο κριτήριο εισδοχής για κανονική εισαγωγή στα προγράμματα σπουδών είναι το αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου με βαθμό 7.5 από τα 10 ή 15 από τα 20 ή κατάταξη επίδοσης στο κορυφαίο 50% ή ισοδύναμο προσόν.

Ειδική Ακαδημαϊκή Εισδοχή

Αυτή η κατηγορία εισδοχής μπορεί να προσφερθεί σε φοιτητές που διαθέτουν Απολυτήριο Λυκείου αλλά δεν έχουν τους απαιτούμενους βαθμούς ή άλλες προϋποθέσεις για τακτική εισδοχή.

Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας

Οι φοιτητές πρέπει παρακαθήσουν τις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου NEPTON, πριν την εγγραφή τους σε οποιοδήποτε πρόγραμμα σπουδών. Οι διαγνωστικές αυτές εξετάσεις ενδέχεται να καταδείξουν πως ορισμένοι φοιτητές θα πρέπει να παρακολουθήσουν μαθήματα αγγλικών προτού να είναι σε θέση να εγγραφούν στο ακαδημαϊκό πρόγραμμα σπουδών τους.

Φοιτητές με τα ακόλουθα προσόντα στην αγγλική γλώσσα, εγγράφονται αυτόματα στο πρόγραμμα σπουδών τους:

Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες, και συμμετοχή στην τάξη.

Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).

  • TOEFL -500 και άνω
  • Computer-based TOEFL -173 και άνω
  • Internet-based TOEFL -61 και άνω
  • IELTS -5.5 και άνω
  • Cambridge Exams [First Certificate] -B και άνω
  • Cambridge Exams [Proficiency Certificate -C και άνω
  • GCSE English Language “O” Level -C και άνω
  • Michigan Examination of Proficiency in English Pass
  • Michigan Examination of Competency in English Pass

Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες, και συμμετοχή στην τάξη.

Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).

Αποφοίτηση

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.

Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Οι απόφοιτοι του τμήματος θα είναι ικανοί:

  1. Αφού γνωρίσουν τις βασικές ιδέες του μάρκετινγκ, να τις εφαρμόζουν σε διαφορετικούς οργανισμούς
  2. Να εκτιμούν τις εξελίξεις, τα ενδιαφέροντα και τις ανησυχίες στον τομέα του μάρκετινγκ τόσο στην τοπική, όσο και στη διεθνή αγορά
  3. Να συσχετίζουν τις θεωρίες του μάρκετινγκ με τις πρόσφατες εξελίξεις και προβλήματα στον τομέα αυτό
  4. Να εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ και την επίδρασή τους σε όλους τους τομείς ενός οργανισμού
  5. Να εκτιμήσουν τη σχέση μεταξύ θεωρίας και πρακτικής στον τομέα του μάρκετινγκ
  6. Να κατανοούν τη σημασία της χρήσης σχετικών πληροφοριών στην επίλυση προβλημάτων στον τομέα του μάρκετινγκ
  7. Να αναπτύξουν κριτική σκέψη γύρω από την επίλυση προβλημάτων στο χώρο του μάρκετινγκ
  8. Να κατανοούν τη σημασία της συγκριτικής ανάλυσης όσον αφορά στις πρακτικές του μάρκετινγκ
  9. Να καλλιεργούν ηγετικές ικανότητες, να δουλεύουν ομαδικά, να λαμβάνουν αποφάσεις και να εφαρμόζουν ερευνητικά σχέδια
  10. Να εφαρμόζουν και να υλοποιούν στόχους.

Δομή Προγράμματος

Section: A - Major Requirements
Min. ECTS Credits: 90 Max. ECTS Credits: 108
Notes:
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
MKTG-301 Social Media Marketing 6
MKTG-321 Marketing Public Relations 6
MKTG-330 Marketing and Social Responsibility 6
MKTG-340 Sales Promotion and Direct Marketing 6
MKTG-350 Marketing for New Products 6
MKTG-360 Selling and Sales Management 6
MKTG-370 Retailing Management 6
MKTG-375 Relationship Marketing and Internal Marketing 6
MKTG-380 Marketing of Services 6
MKTG-388 Small Firms and B2B Marketing 6
MKTG-390 E-Marketing 6
MKTG-393 Advertising 6
MKTG-398 Marketing Research 6
MKTG-400 Brand Marketing 6
MKTG-405 Media Planning 6
MKTG-491 International Marketing 6
MKTG-493 Strategic Marketing 6
MKTG-496 Consumer Behavior 6
Section: B - Business Support Requirements
Min. ECTS Credits: 66 Max. ECTS Credits: 66
Notes: Students may select to do BADM-439 or BADM-475 or BADM-493.
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
ACCT-110 Accounting I 6
ACCT-111 Accounting II 6
BADM-230 Business Law 6
BADM-234 Organizational Behavior 6
BADM-431 Research Methods in Business 6
BADM-439 Senior Simulation in Business 6
BADM-475 Strategy and Business Policy 6
BADM-493 Final Year Project 6
ECON-261 Principles of Microeconomics 6
ECON-262 Principles of Macroeconomics 6
FIN-266 Managerial Finance 6
MGT-281 Introduction to Management 6
MKTG-291 Marketing 6
Section: C - Major Business Electives
Min. ECTS Credits: 6 Max. ECTS Credits: 18
Notes: Complete section courses or any ACCT-, BADM-, COMM-, ECON-, FIN-, IMGT-, MIS-, MGT-, MKTG-, HOSP-, SPRT-, TRVL- course not taken as a major core or major requirement. BADM-480, BADM-481 and BADM-491 may have a credit range of 2-6 ECTS.
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
BADM-491 Special Topics in Business 2
MKTG-499 Marketing Practicum 6
Section: D - Language Expression
Min. ECTS Credits: 18 Max. ECTS Credits: 30
Notes: (1) Placement in English courses is done on the basis of a Placement Test or tests such as TOEFL or GCE. (2) Students may complete BADM-231 or BADM-332.
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
BADM-231 Business Communications 6
BADM-332 Technical Writing and Research 6
BENG-100 College English 6
COMM-200 Business and Professional Communication 6
ENGL-100 Basic Writing 6
ENGL-101 English Composition 6
Section: E - Computer/MIS Electives
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 18
Notes: Complete section courses or any COMP-, MIS- or MULT- courses.
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
COMP-150 Microcomputer Applications 6
COMP-151 Computer Fundamentals 6
MIS-151 Business Software Applications 6
MIS-215 Project Management 6
MIS-220 Technologies for the Social Web 6
MIS-351 Information Systems Concepts 6
MIS-390 E-Business 6
Section: F - Mathematics Electives
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 24
Notes:
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
IMGT-486 Quantitative Methods 6
MATH-105 Intermediate Algebra 6
MATH-108 Finite Maths with Applied Calculus 6
MATH-221 Statistics I 6
MATH-321 Statistics II 6
MIS-270 Statistical Applications in Business 6
Section: G - Humanities and Social Sciences Electives
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 24
Notes: Complete section courses or any language course FREN-, GERM-, ITAL-, RUS-, SPAN-, GREK-, TURK-.
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
ANTH-105 Cultural Anthropology 6
ART-110 Introduction to Visual Arts 6
ART-111 Greek Art 6
BADM-121 Business Ethics 6
ENGL-102 Western World Literature and Composition 6
ESCI-200 Society and Environment 6
EUS-103 Modern European History and Politics 6
HIST-201 World History to 1500 6
HIST-260 Cyprus History and Culture 6
HIST-265 The US and World History Since 1945 6
MUCT-107 Music Appreciation 6
MUCT-110 Fundamentals of Music 6
PHIL-101 Introduction to Philosophy 6
PSCI-101 American National Government 6
PSY-110 General Psychology I 6
PSY-111 General Psychology II 6
PSY-210 Social Psychology 6
SOC-101 Principles of Sociology 6
UNIC-100 University Experience 6

Μαθήματα ανά Εξάμηνο

Εξάμηνο 1

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
ACCT-110 Accounting I 6
BENG-100 College English 6
COMP-151 Computer Fundamentals 6
ECON-261 Principles of Microeconomics 6
MATH-105 Intermediate Algebra 6

Εξάμηνο 2

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
ACCT-111 Accounting II 6
ECON-262 Principles of Macroeconomics 6
ENGL-100 Basic Writing 6
MATH-221 Statistics I 6
MIS-351 Information Systems Concepts 6

Εξάμηνο 3

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
COMM-200 Business and Professional Communication 6
ENGL-101 English Composition 6
FIN-266 Managerial Finance 6
PSY-110 General Psychology I 6
SOC-101 Principles of Sociology 6

Εξάμηνο 4

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
BADM-230 Business Law 6
BADM-231 Business Communications 6
BADM-234 Organizational Behavior 6
MGT-281 Introduction to Management 6
MKTG-291 Marketing 6

Εξάμηνο 5

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
MKTG-310 Integrated Marketing Communications 6
MKTG-321 Marketing Public Relations 6
MKTG-380 Marketing of Services 6
MKTG-393 Advertising 6
MKTG-398 Marketing Research 6

Εξάμηνο 6

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
MKTG-330 Marketing and Social Responsibility 6
MKTG-340 Sales Promotion and Direct Marketing 6
MKTG-360 Selling and Sales Management 6
MKTG-375 Relationship Marketing and Internal Marketing 6
MKTG-390 E-Marketing 6

Εξάμηνο 7

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
BADM-439 Senior Simulation in Business 6
BADM-480 Task-Based Internship 2
MKTG-405 Media Planning 6
MKTG-493 Strategic Marketing 6
MKTG-496 Consumer Behavior 6

Εξάμηνο 8

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
BADM-431 Research Methods in Business 6
MKTG-350 Marketing for New Products 6
MKTG-370 Retailing Management 6
MKTG-400 Brand Marketing 6
MKTG-491 International Marketing 6

Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.

Top