Μάρκετινγκ (Πτυχίο, 4 έτη)
Διάρκεια Σπουδών (έτη) | 4 έτη |
Τίτλος Σπουδών | Πτυχίο Μαρκετινγκ |
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών | Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών) |
Γλώσσα Διδασκαλίας | Αγγλική (Τα μαθήματα του πρώτου και δεύτερου χρόνου προσφέρονται επίσης και στα Ελληνικά) |
Μέθοδος Φοίτησης | Full-time or Part-time |
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) | 240 |
Επισκόπηση
Περιγραφή Προγράμματος
To Πτυχίο στο Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Λευκωσίας προσφέρει μια ολοκληρωμένη και σφαιρική γνώση των βασικών αρχών, εννοιών, εργαλείων, τάσεων και εξελήξεων της θεωρείας και πρακτικής του μοντέρνου μάρκετινγκ.
Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι ένας από τους πανεπιστημιακούς εταίρους του Αγγλικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (UK CIM), και αυτό δίδει την δυνατότητα στους αποφοίτους μας να θεωρούνται ως μέλη του ινστιτούτου. Το UK CIM είναι ο μεγαλύτερος σύνδεσμος επαγγελματιών στον τομέα του μάρκετινγκ με μέλη σε πάνω από 120 χώρες και εξεταστικά κέντρα σε πάνω από 40 χώρες. Οι φοιτητές του προγράμματος μπορούν να εγραφούν ως μέλη του ινστιτούτου καθώς παρακολουθούν τα μαθήματα τους στο πανεπιστήμιο και αυτό θα τους δώσει πολλά οφέλη συμπεριλαμβανομένης και της πρόσβασης σε διδακτικό υλικό το οποίο μπορεί να βοηθήσει τις σπουδές τους. Για περισσότερες πληροφορίες: https://www.unic.ac.cy/ECTS_Syllabi/CIM_Affiliate_Flyer.pdf
Μέχρι τώρα το πρόγραμμα του Μάρκετινγκ είναι το μοναδικό πανεπιστημιακό πρόγραμμα στην Κύπρο το οποίο έχει αναγνωριστεί από το UK CIM και ως εκ τούτου οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να πάρουν εξαιρέσεις από συγκεκριμένα μαθήματα των επαγγελματικών τίτλων σπουδών που προσφέρει το UK CIM. Για να εισχύουν αυτές οι εξαιρέσεις οι απόφοιτοι θα πρέπει να κάνουν 17 μαθήματα μάρκετινγκ από το Μέρος Α του πτυχίου, και τα μαθήματα MKTG-291, MGT-281 και BADM-480.
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
Το μάρκετινγκ είναι ένα πεδίο που χαρακτηρίζεται από συνεχείς αλλαγές και προκλήσεις. Είναι από τους πιο ραγδαία αναπτυσσόμενους τομείς των επιχειρήσεων και των μη κερδοσκοπικών οργανώσεων, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Λόγω της εξαιρετικά ανταγωνιστικής φύσης του τομέα και του ταχέως εξελισσόμενου «χαρακτήρα» του υπάρχει συνεχής ζήτηση για ικανούς αποφοίτους. Οι ευκαιρίες σταδιοδρομίας αποφοίτων περιλαμβάνουν θέσεις στην διαχείριση πελατειακών σχέσεων, στην διαφήμιση, στην διαχείριση προϊόντων και μάρκας, στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, στις δημόσιες σχέσεις, στις πωλήσεις, στην έρευνα αγοράς, στο σχεδιασμό μάρκετινγκ και στη διανομή. Οι απόφοιτοι μπορούν να βρουν μια θέση εργασίας σε διάφορους τομείς, όπως τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (τράπεζες κλπ), τις επαγγελματικές υπηρεσίες (λογιστικές, ασφαλιστικές, νομικές κλπ), τον μεταποιητικό τομέα, τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, την εκπαίδευση, τον τομέα υγείας και το λιανικό εμπόριο.
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Μετά την απόκτηση Πτυχίου (Bachelor’s Degree), οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (MBA) ή σε άλλο μεταπτυχιακό πρόγραμμα το οποίο προσφέρεται από αναγνωρισμένο ίδρυμα στην Κύπρο ή στο εξωτερικό.
Εισδοχή
Γενικό κριτήριο εισδοχής στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών είναι το Απολυτήριο Λυκείου ή άλλο ισοδύναμο προσόν.
Κανονική Ακαδημαϊκή Εισδοχή
Κύριο κριτήριο εισδοχής για κανονική εισαγωγή στα προγράμματα σπουδών είναι το αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου με βαθμό 7.5 από τα 10 ή 15 από τα 20 ή κατάταξη επίδοσης στο κορυφαίο 50% ή ισοδύναμο προσόν.
Ειδική Ακαδημαϊκή Εισδοχή
Αυτή η κατηγορία εισδοχής μπορεί να προσφερθεί σε φοιτητές που διαθέτουν Απολυτήριο Λυκείου αλλά δεν έχουν τους απαιτούμενους βαθμούς ή άλλες προϋποθέσεις για τακτική εισδοχή.
Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Οι φοιτητές πρέπει παρακαθήσουν τις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου NEPTON, πριν την εγγραφή τους σε οποιοδήποτε πρόγραμμα σπουδών. Οι διαγνωστικές αυτές εξετάσεις ενδέχεται να καταδείξουν πως ορισμένοι φοιτητές θα πρέπει να παρακολουθήσουν μαθήματα αγγλικών προτού να είναι σε θέση να εγγραφούν στο ακαδημαϊκό πρόγραμμα σπουδών τους.
Φοιτητές με τα ακόλουθα προσόντα στην αγγλική γλώσσα, εγγράφονται αυτόματα στο πρόγραμμα σπουδών τους:
Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες, και συμμετοχή στην τάξη.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
- TOEFL -500 και άνω
- Computer-based TOEFL -173 και άνω
- Internet-based TOEFL -61 και άνω
- IELTS -5.5 και άνω
- Cambridge Exams [First Certificate] -B και άνω
- Cambridge Exams [Proficiency Certificate -C και άνω
- GCSE English Language “O” Level -C και άνω
- Michigan Examination of Proficiency in English Pass
- Michigan Examination of Competency in English Pass
Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες, και συμμετοχή στην τάξη.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Αποφοίτηση
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.
Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι απόφοιτοι του τμήματος θα είναι ικανοί:
- Αφού γνωρίσουν τις βασικές ιδέες του μάρκετινγκ, να τις εφαρμόζουν σε διαφορετικούς οργανισμούς
- Να εκτιμούν τις εξελίξεις, τα ενδιαφέροντα και τις ανησυχίες στον τομέα του μάρκετινγκ τόσο στην τοπική, όσο και στη διεθνή αγορά
- Να συσχετίζουν τις θεωρίες του μάρκετινγκ με τις πρόσφατες εξελίξεις και προβλήματα στον τομέα αυτό
- Να εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ και την επίδρασή τους σε όλους τους τομείς ενός οργανισμού
- Να εκτιμήσουν τη σχέση μεταξύ θεωρίας και πρακτικής στον τομέα του μάρκετινγκ
- Να κατανοούν τη σημασία της χρήσης σχετικών πληροφοριών στην επίλυση προβλημάτων στον τομέα του μάρκετινγκ
- Να αναπτύξουν κριτική σκέψη γύρω από την επίλυση προβλημάτων στο χώρο του μάρκετινγκ
- Να κατανοούν τη σημασία της συγκριτικής ανάλυσης όσον αφορά στις πρακτικές του μάρκετινγκ
- Να καλλιεργούν ηγετικές ικανότητες, να δουλεύουν ομαδικά, να λαμβάνουν αποφάσεις και να εφαρμόζουν ερευνητικά σχέδια
- Να εφαρμόζουν και να υλοποιούν στόχους.
Δομή Προγράμματος
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
MKTG-301 | Social Media Marketing | 6 |
MKTG-321 | Marketing Public Relations | 6 |
MKTG-330 | Marketing and Social Responsibility | 6 |
MKTG-340 | Sales Promotion and Direct Marketing | 6 |
MKTG-350 | Marketing for New Products | 6 |
MKTG-360 | Selling and Sales Management | 6 |
MKTG-370 | Retailing Management | 6 |
MKTG-375 | Relationship Marketing and Internal Marketing | 6 |
MKTG-380 | Marketing of Services | 6 |
MKTG-388 | Small Firms and B2B Marketing | 6 |
MKTG-390 | E-Marketing | 6 |
MKTG-393 | Advertising | 6 |
MKTG-398 | Marketing Research | 6 |
MKTG-400 | Brand Marketing | 6 |
MKTG-405 | Media Planning | 6 |
MKTG-491 | International Marketing | 6 |
MKTG-493 | Strategic Marketing | 6 |
MKTG-496 | Consumer Behavior | 6 |
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-110 | Accounting I | 6 |
ACCT-111 | Accounting II | 6 |
BADM-230 | Business Law | 6 |
BADM-234 | Organizational Behavior | 6 |
BADM-431 | Research Methods in Business | 6 |
BADM-439 | Senior Simulation in Business | 6 |
BADM-475 | Strategy and Business Policy | 6 |
BADM-493 | Final Year Project | 6 |
ECON-261 | Principles of Microeconomics | 6 |
ECON-262 | Principles of Macroeconomics | 6 |
FIN-266 | Managerial Finance | 6 |
MGT-281 | Introduction to Management | 6 |
MKTG-291 | Marketing | 6 |
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-491 | Special Topics in Business | 2 |
MKTG-499 | Marketing Practicum | 6 |
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-231 | Business Communications | 6 |
BADM-332 | Technical Writing and Research | 6 |
BENG-100 | College English | 6 |
COMM-200 | Business and Professional Communication | 6 |
ENGL-100 | Basic Writing | 6 |
ENGL-101 | English Composition | 6 |
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
COMP-150 | Microcomputer Applications | 6 |
COMP-151 | Computer Fundamentals | 6 |
MIS-151 | Business Software Applications | 6 |
MIS-215 | Project Management | 6 |
MIS-220 | Technologies for the Social Web | 6 |
MIS-351 | Information Systems Concepts | 6 |
MIS-390 | E-Business | 6 |
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
IMGT-486 | Quantitative Methods | 6 |
MATH-105 | Intermediate Algebra | 6 |
MATH-108 | Finite Maths with Applied Calculus | 6 |
MATH-221 | Statistics I | 6 |
MATH-321 | Statistics II | 6 |
MIS-270 | Statistical Applications in Business | 6 |
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
ANTH-105 | Cultural Anthropology | 6 |
ART-110 | Introduction to Visual Arts | 6 |
ART-111 | Greek Art | 6 |
BADM-121 | Business Ethics | 6 |
ENGL-102 | Western World Literature and Composition | 6 |
ESCI-200 | Society and Environment | 6 |
EUS-103 | Modern European History and Politics | 6 |
HIST-201 | World History to 1500 | 6 |
HIST-260 | Cyprus History and Culture | 6 |
HIST-265 | The US and World History Since 1945 | 6 |
MUCT-107 | Music Appreciation | 6 |
MUCT-110 | Fundamentals of Music | 6 |
PHIL-101 | Introduction to Philosophy | 6 |
PSCI-101 | American National Government | 6 |
PSY-110 | General Psychology I | 6 |
PSY-111 | General Psychology II | 6 |
PSY-210 | Social Psychology | 6 |
SOC-101 | Principles of Sociology | 6 |
UNIC-100 | University Experience | 6 |
Μαθήματα ανά Εξάμηνο
Εξάμηνο 1
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-110 | Accounting I | 6 |
BENG-100 | College English | 6 |
COMP-151 | Computer Fundamentals | 6 |
ECON-261 | Principles of Microeconomics | 6 |
MATH-105 | Intermediate Algebra | 6 |
Εξάμηνο 2
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-111 | Accounting II | 6 |
ECON-262 | Principles of Macroeconomics | 6 |
ENGL-100 | Basic Writing | 6 |
MATH-221 | Statistics I | 6 |
MIS-351 | Information Systems Concepts | 6 |
Εξάμηνο 3
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
COMM-200 | Business and Professional Communication | 6 |
ENGL-101 | English Composition | 6 |
FIN-266 | Managerial Finance | 6 |
PSY-110 | General Psychology I | 6 |
SOC-101 | Principles of Sociology | 6 |
Εξάμηνο 4
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-230 | Business Law | 6 |
BADM-231 | Business Communications | 6 |
BADM-234 | Organizational Behavior | 6 |
MGT-281 | Introduction to Management | 6 |
MKTG-291 | Marketing | 6 |
Εξάμηνο 5
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
MKTG-310 | Integrated Marketing Communications | 6 |
MKTG-321 | Marketing Public Relations | 6 |
MKTG-380 | Marketing of Services | 6 |
MKTG-393 | Advertising | 6 |
MKTG-398 | Marketing Research | 6 |
Εξάμηνο 6
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
MKTG-330 | Marketing and Social Responsibility | 6 |
MKTG-340 | Sales Promotion and Direct Marketing | 6 |
MKTG-360 | Selling and Sales Management | 6 |
MKTG-375 | Relationship Marketing and Internal Marketing | 6 |
MKTG-390 | E-Marketing | 6 |
Εξάμηνο 7
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-439 | Senior Simulation in Business | 6 |
BADM-480 | Task-Based Internship | 2 |
MKTG-405 | Media Planning | 6 |
MKTG-493 | Strategic Marketing | 6 |
MKTG-496 | Consumer Behavior | 6 |
Εξάμηνο 8
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-431 | Research Methods in Business | 6 |
MKTG-350 | Marketing for New Products | 6 |
MKTG-370 | Retailing Management | 6 |
MKTG-400 | Brand Marketing | 6 |
MKTG-491 | International Marketing | 6 |
Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.