Απόκτησε Πτυχίο στις Δημόσιες Σχέσεις, Διαφήμιση και Μάρκετινγκ (BA, 4 έτη)

στο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της Κύπρου

Δημόσιες Σχέσεις, Διαφήμιση και Μάρκετινγκ (BA, 4 έτη)

Διάρκεια Σπουδών (έτη) 4 έτη
Τίτλος Σπουδών Πτυχίο Δημοσίων Σχέσεων, Διαφήμισης και Μάρκετινγκ
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας Αγγλική (Τα μαθήματα του πρώτου και δεύτερου χρόνου προσφέρονται επίσης και στα Ελληνικά)
Μέθοδος Φοίτησης Full-time or Part-time
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) 240

Επισκόπηση

Περιγραφή Προγράμματος

Οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν πια μέρος της στρατηγικής, τόσο των δημόσιων, όσο και των ιδιωτικών οργανισμών. Σήμερα, οι αλλαγές στις κοινωνικές δομές, καθώς επίσης και στην τεχνολογία των επικοινωνιών, καθιστούν την οργανωμένη εταιρική επικοινωνία απαραίτητο στοιχείο της λειτουργίας τόσο των κερδοσκοπικών, όσο και των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Με αυτό το σκεπτικό οργανώθηκε το πρόγραμμα των Δημοσίων Σχέσεων, του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης, η οποία αποτελεί επίσης απαραίτητο στοιχείο στην επικοινωνία της αγοράς. Στο πλαίσιο του προγράμματος καλλιεργείται η ευαισθησία στο κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό, ηθικό και τεχνολογικό περιβάλλον, μέσα στο οποίο καλούνται σήμερα να λειτουργήσουν οι σύγχρονοι οργανισμοί. Επίσης παρέχονται στο φοιτητή οι προσωπικές δεξιότητες για το συστηματικό σχεδιασμό και τη μετάδοση ιδεών, η τεχνική της ομαδικής εργασίας, καθώς και η διαπολιτισμική κατανόηση και η συνεργασία.

Προοπτικές Σταδιοδρομίας

Career opportunities are available both in the public sectors and the private sectors. For example, some of our graduates work as public relations practitioners at various offices within the government such as the Public Information office of the Cypriot government and others are employed by private companies where students can combine interests in public relations and in other fields such as technology (PrimeTel and Cablenet) or environmental issues (Greedot Cyprus). Still, there are also companies and agencies specializing in the areas of marketing/media research and consultancy and some graduates choose to work in this sector. Typical examples will be Dilemma Advertising Agency and A. C. Nielson, Cyprus (AGB).

Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές

Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές).

Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες, και συμμετοχή στην τάξη.

Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).

Αποφοίτηση

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.

Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στο να δώσει ποιοτική πανεπιστημιακή κατάρτιση στο φοιτητή και να τον καταστήσει έτσι αποτελεσματικό παράγοντα και λειτουργό των δημοσίων σχέσεων στο χώρο της εργασίας του. Προς την κατεύθυνση αυτή, στη διάρκεια των σπουδών του, ο φοιτητής εξοπλίζεται με γνώσεις και προσόντα μέσα από μια σειρά μαθημάτων στο Μάρκετινγκ, με εξειδικευμένα μαθήματα Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης που αποτελούν και τους κεντρικούς άξονες του πτυχίου.

  1. Να αποκτηθεί μία εις βάθος γνώση της θεωρίας των δημοσίων σχέσεων, άλλα και της πρακτικής εφαρμογής των δημοσίων σχέσεων στην εταιρική διοίκηση.
  2. Να καταστεί ο φοιτητής ικανός λειτουργός στους τομείς της Διαφήμισης, του Μάρκετινγκ και της Προώθησης Πωλήσεων μέσα από μια σειρά επιχειρησιακών και επικοινωνιακών θεμάτων.
  3. Η παιδεία στα πιο πάνω θέματα στοχεύει περαιτέρω στο να ολοκληρώσει τα ακαδημαϊκά προσόντα του φοιτητή, ώστε να μπορεί να εργαστεί με επαγγελματική επιτυχία στην επικοινωνία της αγοράς.
  4. Τέλος, πέραν της εξειδικευμένης γνώσης, για τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης και σφαιρικής παιδείας, ο φοιτητής είναι υποχρεωμένος να παρακολουθήσει μαθήματα γλωσσικής δεξιότητας, χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών, μαθηματικών, ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών.

Δομή Προγράμματος

Section: A - Major Requirements/Core
Min. ECTS Credits: 114 Max. ECTS Credits: 126
Notes:
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
COMM-125 Introduction to Journalism 6
COMM-135A Introduction to Communication Studies 6
COMM-220 Newswriting 6
COMM-241 Communication and Media Research Methods 6
COMM-321 Public Relations Principles 6
COMM-322 Public Relations Methods 6
COMM-324 Internal Communication Management 6
COMM-384 Digital Media and Youth Culture 6
COMM-395 PR and the New Media 6
COMM-400 Media Literacy 6
COMM-422 PR Campaign Development and Management 6
COMM-431 Gender and Communication 6
COMM-445 Internship in PR, Advertising, Marketing (120 hours) 6
COMM-450 Corporate Communication 6
MGT-281 Introduction to Management 6
MKTG-291 Marketing 6
MKTG-301 Social Media Marketing 6
MKTG-393 Advertising 6
MKTG-398 Marketing Research 6
MKTG-400 Brand Marketing 6
MKTG-405 Media Planning 6
MKTG-493 Strategic Marketing 6
MKTG-496 Consumer Behavior 6
Section: B - Major Electives
Min. ECTS Credits: 36 Max. ECTS Credits: 48
Notes: Students may complete BADM-493 or COMM-490.
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
BADM-4932 Final Year Project 6
COMM-116 Audio Production 6
COMM-117 Video Production 6
COMM-440 Communication Law and Media Ethics 6
COMM-490 Senior Year Project 6
DES-260 Photography I 6
MKTG-310 Integrated Marketing Communications 6
MKTG-340 Sales Promotion and Direct Marketing 6
MKTG-360 Selling and Sales Management 6
MKTG-370 Retailing Management 6
MKTG-380 Marketing of Services 6
MKTG-390 E-Marketing 6
MKTG-491 International Marketing 6
Section: C - Business Support Requirements
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 24
Notes:
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
ACCT-110 Accounting I 6
BADM-234 Organizational Behavior 6
BADM-475 Strategy and Business Policy 6
ECON-261 Principles of Microeconomics 6
ECON-262 Principles of Macroeconomics 6
HOSP-100 Introduction to Hospitality Management 6
MGT-481 Human Resource Management 6
Section: D - Foreign Languages Electives
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 24
Notes:
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
FREN-101 French Language and Culture I 6
FREN-102 French Language and Culture II 6
FREN-201 French Language and Culture III 6
FREN-315 Contemporary France 6
GERM-101 German Language and Culture I 6
GERM-102 German Language and Culture II 6
GERM-201 German Language and Culture III 6
ITAL-101 Italian Language and Culture I 6
ITAL-102 Italian Language and Culture II 6
RUS-101 Russian Language and Culture I 6
RUS-102 Russian Language and Culture II 6
Section: E - Language Expressio
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 30
Notes: (1) Placement in English courses is done on the basis of a Placement Test or tests such as TOEFL or GCE. (2) Students may complete BADM-231 or BADM-332.
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
BADM-231 Business Communications 6
BADM-332 Technical Writing and Research 6
BENG-100 College English 6
COMM-200 Business and Professional Communication 6
ENGL-100 Basic Writing 6
ENGL-101 English Composition 6
Section: F - 9
Min. ECTS Credits: 18 Max. ECTS Credits: 30
Notes:
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
COMP-150 Microcomputer Applications 6
COMP-151 Computer Fundamentals 6
MATH-105 Intermediate Algebra 6
MATH-108 Finite Maths with Applied Calculus 6
MATH-221 Statistics I 6
MATH-321 Statistics II 6
MIS-351 Information Systems Concepts 6
MULT-160 Introduction to Multimedia 6
MULT-161 Interactive Multimedia Development 6
Section: G - 9
Min. ECTS Credits: 18 Max. ECTS Credits: 30
Notes:
Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
ANTH-105 Cultural Anthropology 6
ART-110 Introduction to Visual Arts 6
ART-111 Greek Art 6
BADM-121 Business Ethics 6
ENGL-102 Western World Literature and Composition 6
ESCI-200 Society and Environment 6
EUS-103 Modern European History and Politics 6
HIST-201 World History to 1500 6
HIST-260 Cyprus History and Culture 6
HIST-265 The US and World History Since 1945 6
MUCT-107 Music Appreciation 6
MUCT-110 Fundamentals of Music 6
PHIL-101 Introduction to Philosophy 6
PHIL-120 Ethics 6
PSCI-101 American National Government 6
PSY-110 General Psychology I 6
PSY-111 General Psychology II 6
PSY-210 Social Psychology 6
SOC-101 Principles of Sociology 6
SOC-230 Sociology and Religion 6

Μαθήματα ανά Εξάμηνο

Εξάμηνο 1

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
ANTH-105 Cultural Anthropology 6
COMM-125 Introduction to Journalism 6
COMM-135A Introduction to Communication Studies 6
COMP-150 Microcomputer Applications 6
ENGL-100 Basic Writing 6

Εξάμηνο 2

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
ACCT-110 Accounting I 6
ART-110 Introduction to Visual Arts 6
COMM-230G Voice and Diction – in Greek 6
COMM-321 Public Relations Principles 6
COMP-151 Computer Fundamentals 6

Εξάμηνο 3

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
BADM-234 Organizational Behavior 6
COMM-322 Public Relations Methods 6
ENGL-101 English Composition 6
FREN-101 French Language and Culture I 6
MKTG-291 Marketing 6

Εξάμηνο 4

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
BADM-121 Business Ethics 6
COMM-220 Newswriting 6
FREN-102 French Language and Culture II 6
MGT-281 Introduction to Management 6

Εξάμηνο 5

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
COMM-117 Video Production 6
COMM-395 PR and the New Media 6
MKTG-330 Marketing and Social Responsibility 6
MKTG-393 Advertising 6

Εξάμηνο 6

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
BADM-332 Technical Writing and Research 6
MATH-105 Intermediate Algebra 6
MKTG-493 Strategic Marketing 6
MULT-161 Interactive Multimedia Development 6

Εξάμηνο 7

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
COMM-440 Communication Law and Media Ethics 6
COMM-450 Corporate Communication 6
COMM-485 Digital Media 6
MATH-221 Statistics I 6
MKTG-380 Marketing of Services 6

Εξάμηνο 8

Κωδικός Μαθήματος Τίτλος Μαθήματος ECTS Credits
COMM-422 PR Campaign Development and Management 6
COMM-431 Gender and Communication 6
MATH-321 Statistics II 6
MKTG-491 International Marketing 6
PSY-110 General Psychology I 6

Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.

Top