Απόκτησε Πτυχίο στις Δημόσιες Σχέσεις, Διαφήμιση και Μάρκετινγκ (BA, 4 έτη)
στο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της Κύπρου
Δημόσιες Σχέσεις, Διαφήμιση και Μάρκετινγκ (BA, 4 έτη)
Διάρκεια Σπουδών (έτη) |
4 έτη |
Τίτλος Σπουδών |
Πτυχίο Δημοσίων Σχέσεων, Διαφήμισης και Μάρκετινγκ |
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών |
Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών) |
Γλώσσα Διδασκαλίας |
Αγγλική (Τα μαθήματα του πρώτου και δεύτερου χρόνου προσφέρονται επίσης και στα Ελληνικά) |
Μέθοδος Φοίτησης |
Full-time or Part-time |
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
240 |
Επισκόπηση
Περιγραφή Προγράμματος
Οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν πια μέρος της στρατηγικής, τόσο των δημόσιων, όσο και των ιδιωτικών οργανισμών. Σήμερα, οι αλλαγές στις κοινωνικές δομές, καθώς επίσης και στην τεχνολογία των επικοινωνιών, καθιστούν την οργανωμένη εταιρική επικοινωνία απαραίτητο στοιχείο της λειτουργίας τόσο των κερδοσκοπικών, όσο και των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Με αυτό το σκεπτικό οργανώθηκε το πρόγραμμα των Δημοσίων Σχέσεων, του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης, η οποία αποτελεί επίσης απαραίτητο στοιχείο στην επικοινωνία της αγοράς. Στο πλαίσιο του προγράμματος καλλιεργείται η ευαισθησία στο κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό, ηθικό και τεχνολογικό περιβάλλον, μέσα στο οποίο καλούνται σήμερα να λειτουργήσουν οι σύγχρονοι οργανισμοί. Επίσης παρέχονται στο φοιτητή οι προσωπικές δεξιότητες για το συστηματικό σχεδιασμό και τη μετάδοση ιδεών, η τεχνική της ομαδικής εργασίας, καθώς και η διαπολιτισμική κατανόηση και η συνεργασία.
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
Career opportunities are available both in the public sectors and the private sectors. For example, some of our graduates work as public relations practitioners at various offices within the government such as the Public Information office of the Cypriot government and others are employed by private companies where students can combine interests in public relations and in other fields such as technology (PrimeTel and Cablenet) or environmental issues (Greedot Cyprus). Still, there are also companies and agencies specializing in the areas of marketing/media research and consultancy and some graduates choose to work in this sector. Typical examples will be Dilemma Advertising Agency and A. C. Nielson, Cyprus (AGB).
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές).
Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες, και συμμετοχή στην τάξη.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Αποφοίτηση
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.
Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το πρόγραμμα αποσκοπεί στο να δώσει ποιοτική πανεπιστημιακή κατάρτιση στο φοιτητή και να τον καταστήσει έτσι αποτελεσματικό παράγοντα και λειτουργό των δημοσίων σχέσεων στο χώρο της εργασίας του. Προς την κατεύθυνση αυτή, στη διάρκεια των σπουδών του, ο φοιτητής εξοπλίζεται με γνώσεις και προσόντα μέσα από μια σειρά μαθημάτων στο Μάρκετινγκ, με εξειδικευμένα μαθήματα Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης που αποτελούν και τους κεντρικούς άξονες του πτυχίου.
- Να αποκτηθεί μία εις βάθος γνώση της θεωρίας των δημοσίων σχέσεων, άλλα και της πρακτικής εφαρμογής των δημοσίων σχέσεων στην εταιρική διοίκηση.
- Να καταστεί ο φοιτητής ικανός λειτουργός στους τομείς της Διαφήμισης, του Μάρκετινγκ και της Προώθησης Πωλήσεων μέσα από μια σειρά επιχειρησιακών και επικοινωνιακών θεμάτων.
- Η παιδεία στα πιο πάνω θέματα στοχεύει περαιτέρω στο να ολοκληρώσει τα ακαδημαϊκά προσόντα του φοιτητή, ώστε να μπορεί να εργαστεί με επαγγελματική επιτυχία στην επικοινωνία της αγοράς.
- Τέλος, πέραν της εξειδικευμένης γνώσης, για τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης και σφαιρικής παιδείας, ο φοιτητής είναι υποχρεωμένος να παρακολουθήσει μαθήματα γλωσσικής δεξιότητας, χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών, μαθηματικών, ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών.
Δομή Προγράμματος
Section: A - Major Requirements/Core
Min. ECTS Credits: 114 Max. ECTS Credits: 126
Notes:
Section: B - Major Electives
Min. ECTS Credits: 36 Max. ECTS Credits: 48
Notes: Students may complete BADM-493 or COMM-490.
Section: C - Business Support Requirements
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 24
Notes:
Κωδικός Μαθήματος |
Τίτλος Μαθήματος |
ECTS Credits |
ACCT-110 |
Accounting I |
6 |
BADM-234 |
Organizational Behavior |
6 |
BADM-475 |
Strategy and Business Policy |
6 |
ECON-261 |
Principles of Microeconomics |
6 |
ECON-262 |
Principles of Macroeconomics |
6 |
HOSP-100 |
Introduction to Hospitality Management |
6 |
MGT-481 |
Human Resource Management |
6 |
Section: D - Foreign Languages Electives
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 24
Notes:
Κωδικός Μαθήματος |
Τίτλος Μαθήματος |
ECTS Credits |
FREN-101 |
French Language and Culture I |
6 |
FREN-102 |
French Language and Culture II |
6 |
FREN-201 |
French Language and Culture III |
6 |
FREN-315 |
Contemporary France |
6 |
GERM-101 |
German Language and Culture I |
6 |
GERM-102 |
German Language and Culture II |
6 |
GERM-201 |
German Language and Culture III |
6 |
ITAL-101 |
Italian Language and Culture I |
6 |
ITAL-102 |
Italian Language and Culture II |
6 |
RUS-101 |
Russian Language and Culture I |
6 |
RUS-102 |
Russian Language and Culture II |
6 |
Section: E - Language Expressio
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 30
Notes: (1) Placement in English courses is done on the basis of a Placement Test or tests such as TOEFL or GCE. (2) Students may complete BADM-231 or BADM-332.
Κωδικός Μαθήματος |
Τίτλος Μαθήματος |
ECTS Credits |
BADM-231 |
Business Communications |
6 |
BADM-332 |
Technical Writing and Research |
6 |
BENG-100 |
College English |
6 |
COMM-200 |
Business and Professional Communication |
6 |
ENGL-100 |
Basic Writing |
6 |
ENGL-101 |
English Composition |
6 |
Section: F - 9
Min. ECTS Credits: 18 Max. ECTS Credits: 30
Notes:
Κωδικός Μαθήματος |
Τίτλος Μαθήματος |
ECTS Credits |
COMP-150 |
Microcomputer Applications |
6 |
COMP-151 |
Computer Fundamentals |
6 |
MATH-105 |
Intermediate Algebra |
6 |
MATH-108 |
Finite Maths with Applied Calculus |
6 |
MATH-221 |
Statistics I |
6 |
MATH-321 |
Statistics II |
6 |
MIS-351 |
Information Systems Concepts |
6 |
MULT-160 |
Introduction to Multimedia |
6 |
MULT-161 |
Interactive Multimedia Development |
6 |
Section: G - 9
Min. ECTS Credits: 18 Max. ECTS Credits: 30
Notes:
Μαθήματα ανά Εξάμηνο
Εξάμηνο 1
Κωδικός Μαθήματος |
Τίτλος Μαθήματος |
ECTS Credits |
ANTH-105 |
Cultural Anthropology |
6 |
COMM-125 |
Introduction to Journalism |
6 |
COMM-135A |
Introduction to Communication Studies |
6 |
COMP-150 |
Microcomputer Applications |
6 |
ENGL-100 |
Basic Writing |
6 |
Εξάμηνο 2
Κωδικός Μαθήματος |
Τίτλος Μαθήματος |
ECTS Credits |
ACCT-110 |
Accounting I |
6 |
ART-110 |
Introduction to Visual Arts |
6 |
COMM-230G |
Voice and Diction – in Greek |
6 |
COMM-321 |
Public Relations Principles |
6 |
COMP-151 |
Computer Fundamentals |
6 |
Εξάμηνο 3
Κωδικός Μαθήματος |
Τίτλος Μαθήματος |
ECTS Credits |
BADM-234 |
Organizational Behavior |
6 |
COMM-322 |
Public Relations Methods |
6 |
ENGL-101 |
English Composition |
6 |
FREN-101 |
French Language and Culture I |
6 |
MKTG-291 |
Marketing |
6 |
Εξάμηνο 4
Κωδικός Μαθήματος |
Τίτλος Μαθήματος |
ECTS Credits |
BADM-121 |
Business Ethics |
6 |
COMM-220 |
Newswriting |
6 |
FREN-102 |
French Language and Culture II |
6 |
MGT-281 |
Introduction to Management |
6 |
Εξάμηνο 5
Κωδικός Μαθήματος |
Τίτλος Μαθήματος |
ECTS Credits |
COMM-117 |
Video Production |
6 |
COMM-395 |
PR and the New Media |
6 |
MKTG-330 |
Marketing and Social Responsibility |
6 |
MKTG-393 |
Advertising |
6 |
Εξάμηνο 6
Κωδικός Μαθήματος |
Τίτλος Μαθήματος |
ECTS Credits |
BADM-332 |
Technical Writing and Research |
6 |
MATH-105 |
Intermediate Algebra |
6 |
MKTG-493 |
Strategic Marketing |
6 |
MULT-161 |
Interactive Multimedia Development |
6 |
Εξάμηνο 7
Κωδικός Μαθήματος |
Τίτλος Μαθήματος |
ECTS Credits |
COMM-440 |
Communication Law and Media Ethics |
6 |
COMM-450 |
Corporate Communication |
6 |
COMM-485 |
Digital Media |
6 |
MATH-221 |
Statistics I |
6 |
MKTG-380 |
Marketing of Services |
6 |
Εξάμηνο 8
Κωδικός Μαθήματος |
Τίτλος Μαθήματος |
ECTS Credits |
COMM-422 |
PR Campaign Development and Management |
6 |
COMM-431 |
Gender and Communication |
6 |
MATH-321 |
Statistics II |
6 |
MKTG-491 |
International Marketing |
6 |
PSY-110 |
General Psychology I |
6 |
Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.